środa 24 Kwi 2024

Szukaj

Webinarium "Ochrona danych i wizerunku w sieci" oraz "Cyberprzemoc" dla uczniów klas IV-VIII

 

W dniu 21 lutego 2024 roku nauczyciele informatyki Zespołu Szkół i Przedszkola w  Tarnawatce zorganizowali dla uczniowie klas IV-V oraz klas VII - VIII  webinarium  pod hasłem  "Ochrona danych i wizerunku w sieci". Natomiast uczniowie z klas VI w dniu 6 marca 2024 roku uczestniczyli w webinarium „Cyberprzemoc”. 

Cykl szkoleń dla uczniów naszej szkoły został przeprowadzony w ramach obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu oraz projektu "Klikam z głową" w celu uświadomienia młodym ludziom jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.

Wszystkim zależy na tym, by świat wirtualny był miejscem bezpiecznym dla każdego użytkownika. Celem kampanii edukacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej skierowanych do dzieci i młodzieży, realizowanych jest uczenie, uświadamianie i oswajanie z nowymi technologiami.

 Urząd Komunikacji Elektronicznej przygotował  poradnik dla rodziców i nauczycieli.  Poradnik dla rodziców i nauczycieli, który jest zbiorem  wiedzy i doświadczenia, pomoże on Państwu w codziennej pracy z dziećmi, poszerzy horyzonty i utwierdzi w przekonaniu, że my, dorośli jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo dzieci w Internecie.

Zachęcamy do zapoznania się poprzez poniższy link:

Poradnik - Klikam z głową

Po webinarium uczniowie z naszej szkoły otrzymali dyplomy za udział w XVIII edycji Międzynarodowego Konkursu Informatycznego „Bóbr”.

Organizatorzy DBI w Szkole Podstawowej w Tarnawatce

Celina Czerwonka i Marek Czerwonka

BIP

Imieniny

Dzisiaj jest
Środa
24 kwietnia 2024
Imieniny obchodzą
Aleksander, Aleksy, Egbert, Erwin, Erwina, Fidelis, Grzegorz, Horacy, Horacjusz, Zbroimir
Do końca roku zostało
252 dni

Galeria

Warto odwiedzić

Statystyki

024189155
Dzisiaj
Wczoraj
Ten Tydzień
Tydzień temu
Ten Miesiąc
Poprzedni Miesiąc
Razem
10034
21458
69475
23966589
395900
584229
24189155

Twój IP: 54.36.148.226
Server Time: 2024-04-24 19:44:29

Gościmy

Odwiedza nas 109 gości oraz 0 użytkowników.

Deklaracja dostępności